"Not so dark after all"


Greeting my fellow readers, as I'm typing this up I'm laying in bed wrap up in my duvet because the weather  change dramatically today. It's snowing today, and last week it was around 10c, Oh my!!! but we all knew it was going to happen. To think that spring could be delayed further kills me! Well, here is what I wore last week when the sun was shining bright and for some reason, I was not feeling inspired so I decided to wear all black, which you can never go wrong with, when you don't know what to wear (that was my case).


Cumprimentos meus caros leitores, neste momento que estou escrevendo isto eu estou deitada na cama embrulhada no meu edredom, porque o tempo mudou drasticamente hoje. Está nevando aqui, na semana passada que esteve cerca de 10c, Oh como o tempo muda! Mas todos nos sabíamos que ia acontecer. So de pensar que a primavera podera ser adiada, me mata! Bem, aqui está o que eu usei na semana passada, quando o sol estava brilhando e, por motivo que nao sei, eu não estava me sentindo inspirada, então decidi usar tudo preto, que nao tem como errar quando não se sabe o que vestir (que foi o meu caso).











I was wearing:
Aqua by Aqua jumpsuit (old)
Zara leather top and coat

Thanks for passing by
xoxo
Soraya

Labels: ,